"Szukaj mnie" Weronika Wierzchowska

Tytuł: Szukaj mnie
Autor: Weronika Wierzchowska
Ilość stron: 408
Moja ocena: 9/10

"Miałam wrażenie, że czuję jego mocne, ale delikatne ręce na całym ciele. Że jego usta muskają mnie w najintymniejsze miejsca, a język zagłębia się w...  Och, dość!"


"Szukaj mnie"... Kiedy zobaczyłam ten tytuł, od razu zastanawiałam się cóż może kryć się pod nim. Okazało się, że czekała na mnie niezwykła podróż, która obejmowała dwie epoki.
Julia to młoda kobieta, która większość czasu spędza w pracy. Nie ma bujnego życia towarzyskiego, więc wolne chwile spędza z przyjaciółkami oraz kotem Gary'm. Wszystko ulega zmianie, gdy bohaterka otrzymuje wiadomość o nagłej śmierci swojej ciotki Aurelii. Jednak staruszka przed odejściem z tego świata, postanowiła bratanicy zafundować nie lada wyzwanie. Zostawiła jej szereg informacji do rozwiązania rodzinnej zagadki. Julia początkowo była sceptycznie nastawiona do tego wszystkiego, ale gdy już w to weszła brnęła w to dalej. Poznanie tajemnicy kosztowało ją wiele zachodu, ale czy pójdzie ono na marne?
Książka bardzo mi się spodobała. Napisana jest prostym, swojskim i zabawnym językiem. W jej fabule nie zabrakło niebezpieczeństw, intryg oraz nieszczęśliwych historii miłosnych. Pokazało to, do jakiej podłości potrafią dojść ludzie, by osiągnąć swoje cele. Budowanie swojego szczęścia na czyimś nieszczęściu. A kiedy się rodzą wyrzuty sumienia? Kiedy jesteśmy w obliczu śmierci i gdy wszyscy się od nas odwrócą. Kiedy w końcu zdamy sobie sprawę, że żądza władzy i kontrolowania wszystkiego, pochłonęła doszczętnie nasz umysł. Niestety nic po naszych żalach, czasu się nie cofnie. Jest to smutna prawda, która jest perfekcyjnie umieszczona w tym utworze. Co jest jeszcze piękne w tej książce? Mimo tego ile ktoś krzywdy nam wyrządzi, potrafimy mu to wybaczyć. Nie jest to na pewno łatwe, ale wykonalne.
Tematy poruszone w powieści są idealnie zespolone, co pozwala na miłe jej "konsumowanie". Zachęcam do zapoznania się z jej treścią. Uważam, że każdy z niej wyniesie coś innego, co pozwoli mu spojrzeć inaczej na świat.
/Szalony Chomik

2 komentarze:

  1. wow! Chyba muszę przeczytać tą książkę :)
    Zapraszam do siebie
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/2017/04/lista-celow-blogowych-ikablog.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger