"Zagrożeni" Christy J. Daughtery

Tytuł:Zagrożeni
Autor:Christy J. Daughtery
Ilość stron:384
Ocena: 8/10

"Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają."


A więc, jest to trzeci tom sagi "Wybrani". Zostały jeszcze dwa, ale są już one przeczytane, także niedługo jak nie jeszcze dzisiaj, ukażą się na blogu.

Po raz kolejny wracamy do Akademii Cimmeria. I okazuje się, że w szeregach uczniów lub nauczycieli znajduje się szpieg, który pracuje dla Nathaniela. Wszyscy zaczynają się podejrzewać, podczas gdy zdrajca może działać. Co się wydarzy podczas wszystkich stresujących dni dowiecie się czytając trzeci tom "Zagrożeni".
Zagłębiłam się w tę historię tak bardzo, że czym prędzej zaczęłam czytać kolejną część historii o przygodach Allie i jej przyjaciół.
W dalszym ciągu jest wiele zawirowań miłosnych i po prostu nie da się nie obstawiać czyjejś strony. Allyson wydaje się być bardziej zdecydowana, ale ma wątpliwości i to nie tylko w kwestii chłopców.
Nie wie jaka czeka ją przyszłość. W sumie mamy tak samo, bo kto wie co go tak naprawdę czeka? Ale razem z Lucindą wdraża się w jej życie, pracę i.... konflikty, które źle działają nie tylko na jej życie, ale też wielu innych bliskich jej ludzi.
Nie wiemy kim jest szpieg. Jesteśmy obserwatorami. Nie jesteśmy wszechwiedzący. Wiemy tylko to co dowiedziała się Allie od innych i na co sama wpadła. Pozostają nam domysły. Każdy wydaje się podejrzany i to było naprawdę trudne zadanie, bo jednak ciężko oskarżyć kogoś, z kim jest się tak blisko i oskarżać go o coś, co może zrobił, a może nie. To ciągłe myślenie o tym, że nie można zaufać wszystkim, a najlepiej nikomu.
Osobiście urzekła mnie cała seria (mogę już powiedzieć, że cała, bo skończyłam) i polecam. W tej części jest mniej wątków, a przynajmniej tak myślę, że wszystko już jest bliżej określone i dążące w konkretnym kierunku, także jest mniej akcji, jednak nie zmniejsza to ciekawej fabuły którą śledzi się z zapartym tchem./Fokeuek

2 komentarze:

  1. Kiedyś chciałam przeczytać tą serię, ale pamiętam, że jak się zdecydowałam to nie widziałam jej w empiku i tak jakoś zapomniałam :D Ale słyszałam właśnie dużo dobrych opinii

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie w jakiejś bibliotece, a jak na własność to może w sklepie internetowym ;) Nie dziwię się. Pozdrawiam ^_^

      Usuń

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger