Nie do wiary! Zuzanna Jędrzejewska

Tytuł:Nie do wiary!
Autor:Zuzanna Jędrzejewska
Liczba stron:295
Ocena:6/10

"Chińskie przysłowie ostrzega, by uważać o czym się marzy, bo marzenia mogą się spełnić."

Wybrałam tę książkę, ponieważ postanowiłam przeczytać wszystkie książki z biblioteki szkolnej, a ta była następna. Całość średnio przypadła mi do gustu, a dlaczego, dowiecie się później.

Bohaterka to Eufrozyna Maliniak. Ma ona ponad trzydzieści lat i jest samotna. Mieszka z dziadkiem Damazym, którego życie prywatne jest ciekawsze niż jej. Przynajmniej ona tak twierdzi. Podczas sylwestra wykrzykuje życzenie i nagle jej życie zaczyna nabierać  rozpędu.
Osobiście bohaterka ma taki urok, który zachęca do czytania. Jest dużo śmiesznych wstawek, jednakże w głównej mierze składa się z tematu samotności, miłości i przyjaźni.
Nie lubię czytać książek, gdzie jest dwóch facetów, a dziewczyna nie może zdecydować się którego wybrać, bo przecież można kochać tylko jednego mężczyznę. Czyż nie? Dlatego kiedy ich jest więcej, to mnie tylko odpycha. Nie chodzi tu o samo bycie ich, a o niezdecydowanie kobiety.
Na początku wszystko było ciekawie napisane, aczkolwiek potem to był taki zastój i trochę mnie nudziła, natomiast pod koniec znowu zaczęła się akcja rozkręcać, także poszło szybko i sprawnie.
Postacie na pewno wielokolorowe, bo każdy jest w niej inny. Muszę przyznać, że najbardziej urzekły mnie dwie postacie. Pierwsza to Damazy, a druga to pan Władysław. Kiedy oni pojawiają się na kartach, to ocieplają atmosferę.
Całość pokazuje, że przyjaźń i to z nieważne jak długim stażem i jak zażyłą relacją,może się popsuć z mniej lub bardziej błahych powodów. Najważniejsza jak wiadomo jest umiejętność rozmawiania.
Mimo, że postacie były ciekawe tak, jak ich historia, to jednak uważam, że jest to zbyt krótki pomysł jak na tak długą treść. Dajcie znać, jeśli przeczytacie i się Wam spodoba. Serdecznie pozdrawiam./Fokeuek

2 komentarze:

  1. Nie do wiary, skąd autorka bierze te imiona hahaha ;) Mam nadzieję, że niedługo będę mogła sprawdzić na własnej skórze tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie bardziej przypadnie do gustu.
      Pozdrawiam ciepło ^_^

      Usuń

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger