"Dziedzictwo" Christi J. Daughtery

Tytuł:Dziedzictwo
Autor:Christi J. Daughtery
Ilość stron:440
Ocena:8/10

"Ponieważ najbliższa osoba może wyrządzić Ci największą krzywdę."


Ponieważ pierwsza część mnie zaciekawiła, a w bibliotece były kolejne części, to postanowiłam zagłębić się w drugi tom pt. "Dziedzictwo".
A więc, książka zaczyna się w momencie, gdy Allie wraca po krótkiej nieobecności do Akademii.
Mogę powiedzieć, że uczniowie mają sporo pracy przy odbudowie szkoły po pożarze. Są też gotowi na walkę z Nathanielem, który pojawia się w pierwszej części, ale kim jest i dlaczego robi to, co robi, doczytacie w pierwszej części :P
Zawirowań w tej części jest więcej. Mamy odpowiedzi na kilka pytań, a jednak nie na wszystkie, a do tego dochodzą kolejne.To naprawdę wciągająca seria.
Bohaterowie wydają się też bardziej dorośli, jakby ten cały ciężar ostatnich  wydarzeń odcisnął piętno dorosłości na uczniach Cimmerii.
Akcja jest dynamiczna. Cały czas coś się dzieje, co bardzo mi się podoba, bo nie ma zbędnych sytuacji przez które książka może zanudzić.
Wątek miłosny jest dość dziwny, ponieważ w pierwszej części mieliśmy sporo takiego mieszania, kłótni i niezdecydowania, a w drugiej części... jest w sumie podobnie z jednym wyjątkiem- nie ma tylu kłótni. Dwaj chłopcy i jedna dziewczyna nie jest łatwym tematem, bo żeby nie zirytować czytelników, którzy nie lubią trójkątów miłosnych, trzeba rozdzielić właściwe proporcje pomiędzy uczuciami w tym przypadku dziewczyny i sytuacji z których mogą wyniknąć komplikacje i nowe podszepty serca. Tej autorce się to udało (według mnie) stuprocentowo, ponieważ z chęcią śledziłam te ich zawirowania i wcale to nie było denerwujące, a wręcz wciągające.
Pojawia się też zagadka: Kto jest kim? Kto pracuje dla Nathaniela? Powiem szczerze, że to było trudne, bo zwykle są to osoby, po których się najmniej tego spodziewa, więc w sumie dużo osób było na mojej liście podejrzanych, jednak zgadłam zanim było to oficjalnie w książce napisane.
Zafascynowana pierwszą i drugą częścią, zabrałam się za kolejne, które pojawią się już niebawem./Fokeuek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger