Breaking Bad

Tytuł:Breaking Bad
Reżyser:Vince Gilligan

Serial który był mi przez kilku znajomych polecany, aczkolwiek nie chciałam oglądać po krótkim streszczeniu z ich strony. Postanowiłam dać szansę i się przełamać. Obejrzałam pierwsze odcinki i pozytywnie mnie zaskoczył. Do tego nazwisko reżysera kojarzy się z wyspą Gilligana, jednak to nie ma żadnego związku.
Mamy głównego bohatera który uczy chemii w szkole średniej i dorabia na stacji benzynowej. Ma niepracującą żonę Skyler, która jest w ciąży, oraz niepełnosprawnego syna o imieniu Walter Junior (na którego bardzo miło się patrzy). Gdy dowiaduje się, że jest chory na raka, postanawia zapewnić godny byt rodzinie i wciągnąć się w przemysł narkotykowy.
Pomysł? Wydaje mi się średni. Jak z wykonaniem? Genialne!
Ogromnym plusem tego serialu jest to, że nie jest on taki przekolorowany. Dzięki naturalności łatwiej wczuć się w historię. Bardzo miła odmiana po zbyt wyidealizowanych produkcjach amerykańskich.
W każdym odcinku są jakieś sytuacje, które są śmieszne, bądź ciekawe. Jest wiele, a na pewno kilka wątków pobocznych urozmaicających czas bez skupiania się tylko na głównej myśli serialu.  Dużo scen jest wręcz groteskowych. Sytuacje są jednocześnie straszne i zabawne i bardzo zbliżone do sytuacji z życia.
Gra aktorska jest profesjonalna, co zobaczycie, jeśli obejrzycie. Niektóre sceny są może trochę drastyczne, bo mamy i bójki i zabijanie, jak i również ciekawe metody pozbywania się zwłok. Wrażliwcom nie polecam oglądać przy jedzeniu.
Mamy też sytuacje, która obrazuje, że tak naprawdę możemy nie wiedzieć wielu rzeczy i to o najbliższych, niebezpieczeństwo można pokonać sprytem, a dominacja jest bardzo ważna, aby podporządkować ludzi.
Walter White, czyli nasz główny bohater jest bardzo dobrym nauczycielem, a więc dowiemy się chemicznych ciekawostek.
Sam plakat reklamujący nie wygląda zachęcająco, lecz warto dać mu szansę, bo może trafi w Wasze gusta. Polecam i życzę miłego oglądania./Fokeuek

http://alltube.tv/serial/breaking-bad/41

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tym serialu, ale może warto będzie go obejrzeć. W weekend poszukam tego serialu i obejrzę jeden odcinek.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger