Zeitgeist-Spisek rządzi światem


A więc jest to pierwsza recenzja filmu, a dokładnie dokumentu pt. "Zeitgeist-Spisek rządzi światem". Wyreżyserowany przez osobę nazywającą się Peter Joseph.
Obejrzałam ten film z powodu wielu dyskusji z chłopakiem, który interesuje się tematem coraz częściej używanych pojęć jak illumanati, masoni, terroryzm, spisek. Puścił go i obejrzał wraz ze mną. Byłam na początku zszokowana i pełna wątpliwości, jednak im więcej informacji i różnych innych dokumentów oglądałam, to coraz bardziej zgłębiałam się w tym co się dzieje. Wiadomo, że to co wiemy, to jest kropla w morzu, bo większość informacji (jak nie prawie wszystkie) są poza naszym zasięgiem.
Zaznaczam, że mimo ciekawości, to jest to dla osób z otwartym umysłem, ponieważ wielu ludzi woli utwierdzać się w kłamstwie, niż uwierzyć, że zostali oszukani. Nikt nie chce wyjść na idiotę, ale przecież zapierając się w tej błędnej rzeczy, pomimo różnych dowodów, to wychodzi się na jeszcze większego. Nie chodzi mi tutaj o film tylko o ogół sytuacji. Obejrzeć go warto, jednak nawet jeśli ktoś nie jest przekonany co do sytuacji, to chodzi tutaj nawet o samo przyjęcie do wiadomości, że może takie coś być.
Dokument składa się z trzech części. Pierwsza pokazuje historię religii i to z całego świata. Jak bardzo zbliżone są do siebie fakty i jak można wytłumaczyć niektóre daty i wydarzenia. Według mnie jest to najciekawsza część, aczkolwiek jest ona tylko jakby dodatkiem do reszty informacji.
Druga jest o terroryźmie. Mówi, że tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak terroryzm. Od wydarzeń znanych jako zawalenie dwóch wież. Incydent World Trade Center podobno był początkiem wojny psychologicznej, czyli było zrobione to celowo, żeby ludzie zaczęli się bać, chcieli ochrony i jednocześnie sami wpakowali się pod sidła niekończącej się kontroli.
Trzecia część natomiast pokazuje cele, które mają zostać wykonane w najbliższej przyszłości, żeby nas zniewolić. Jakie to są cele i w jaki sposób mają zostać zrealizowane dowiecie się jak obejrzycie, bo przecież może to dotyczyć już naszego pokolenia.
To na pewno może szokować ponieważ jednak wydaje się, że jesteśmy wolni, a jednak z drugiej strony tak bardzo uzależnieni od wielu rzeczy i to one nas zniewalają. Sama nie wiem co mam o tym myśleć. Osobiście w to wierzę i zachęcam Was do zapoznania się z tematem, bo może Was zainteresować.
Dajcie znać, kiedy obejrzycie i co Wy sądzicie o tym dokumencie, a także o całej teorii spiskowej.
Miłego oglądania/ Fokuek
     
Link do filmu: http://www.cda.pl/video/83924fe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger