"POTEM..." Guillaume Musso

Tytuł:POTEM...
Autor:Guillaume Musso
Ilość stron:367
Moja ocena: 8/10


"Alkohol i pieniądze, przeklęte pieniądze, które demoralizują ludzi, odbierają sens życiu, a przecież wszystko i tak kończy się śmiercią."

Książkę tę przeczytałam całkowicie z przypadku. Wzięłam ją z regału biblioteki i postanowiłam przeczytać. Trochę mój entuzjazm opadł, kiedy przeczytałam opis na zakładce, jednak dałam szansę i opłaciło się.
Poznajemy tutaj Nathana Del Amico. Jest to mężczyzna, który dzięki ogromnej determinacji i ciężkiej pracy wbił się po szczeblach kariery i jako adwokat nie przegrał ani jednej sprawy. Osiągnął sukces... biznesowy. Natomiast jak to często bywa z osobami większej majętności, chcą tych pieniędzy jeszcze więcej. I tak też się z nim stało. Rozstał się z żoną przez swoje zapracowanie a wraz z tym zmniejszył się jego kontakt z córką. Przestał być oparciem dla rodziny, która w tamtym czasie potrzebowała go jeszcze więcej.
 Wszystko się zmienia, gdy spotyka on chirurga Garretta Goodricha, który widzi, że ludzie niedługo umrą i wspiera ich w ostatnich chwilach... Czego chce od naszego adwokata?
Autor zadaje nam pytanie przez głównego bohatera: "Czy jest takie miejsce, do którego wszyscy zmierzamy?" Jak uważacie? Jest takie miejsce? Bo przecież wszyscy gdzieś zmierzamy, ale czy jest to miejsce, gdzie spotkamy się wszyscy?
Sam tytuł "Potem.." pokazuje, że wielu ludzi odkłada rzeczy na później, a czasami może być tak, że ludzie nie zdążą zrobić rzeczy, które chcieli lub powinni. Zmarnowali czas na inne mniej wartościowe rzeczy, bo może się bali, że teraz jest za wcześnie, a oni sami nie dadzą rady niektórych rzeczy zrobić w tym właśnie momencie?
Jest tu wiele autentycznych sytuacji z życia. Pokazane jest, że pieniądz nie jest najważniejszy, a zwykle jest przekleństwem. Dowiecie się nie tylko na przykładzie Nathana. Warto też zapamiętać, że każdy ma problemy. Większe, bądź mniejsze, ale ma.
Książkę czyta się bardzo dobrze i można nauczyć się kilku zwrotów po hiszpańsku :)
Polecam wszystkim, a najbardziej tym, którzy odkładają wiele ważnych rzeczy na potem i tym, którzy zbyt dużo pracują zaniedbując rodzinę. /Fokeuek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger