"Idol" Marta Fox

Tytuł: Idol
Autor: Marta Fox
Liczba stron: 180
Ocena: 5/10

"Idol, dobre słowo. Lubisz się podobać, i to wszystkim. Ja też bym chciała. Ale najbardziej tobie..."

Dlaczego sięgnęłam po tę książkę? Została mi ona polecona przez panią bibliotekarkę, ze szkoły do której mam przyjemność uczęszczać. Była ona nowym nabytkiem naszej czytelni, więc pomyślałam, że chętnie się zapoznam z jej treścią.
Niespełniona miłość... "Niewinne" kłamstewka... Poszukiwanie autorytetu... Te wszystkie terminy są poruszone w książce autorstwa Marty Fox pt."Idol".
 Akcja powieści toczy się w Polsce, a mianowicie na południu tego wspaniałego kraju. Główną bohaterką jest ambitna licealistka Sonia. Dziewczyna na swojej drodze spotyka Karola, w którym zakochuje się bez opamiętania. Nawet nadała mu miano swojego "Idola". Niestety chłopak
wykazał się niedojrzałością do tego pięknego uczucia, jakim jest miłość. Nastolatka szybko otrząsnęła się z tego krótkiego epizodu, gdyż wciągnęła się w wir pracy związany z redagowaniem szkolnej gazetki. Kiedy zaczyna poszukiwać tematu, który doskonale nada się na artykuł, napotyka plakat promujący młodego artystę Artura. Czy początkowa fascynacja, nie przerodzi się w małą "obsesję"? A może przysporzy naszej bohaterce kłopotów? Nie dowiecie się, jak nie przeczytacie!.
Osobiście książka nie przypadła mi do gustu, ponieważ wiele wydarzeń można było przewidzieć. Dochodzi do tego lekkomyślność głównej postaci, która w wielu momentach mnie irytowała. Ale co trzeba przyznać, to w powieści są zawarte tematy, które w dzisiejszych czasach są na porządku dziennym m.in. hejtowanie, wyszydzanie oraz popularność za wszelką cenę. Mi się nie spodobała, ale może Was zaciekawi.
Dawajcie znać czy recenzja się Wam podoba, gdyż jest to debiut Szalonego Chomika.
/Szalony Chomik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Recenzje na wygodzie , Blogger